精選旅程

2013年6月1日 星期六

日本關西自駕遊大阪 / 白濱 Day 4

日本關西自駕遊6天旅程
Day4 - 大阪/白濱




終於來到自駕遊的一天
上午,我們去玩一個重點的行程,就係坐瑪利亞號漫遊大阪灣-,下午就番關西機場取車,充實的一日,哈哈!




第一站:天保山大觀覽車
首先寄存行李係大阪JR車站,再乘地下鐵大阪港站1號出口行5分鐘,好快就見到個大摩天輪,因為11點先有瑪利亞號坐,所以先玩摩天輪。今次景觀一流,無極大海景,好舒服。



第二站:漫遊大阪灣-瑪利亞號 *仿照哥倫佈
終於可以坐下瑪利亞號,單買已經1600 yen,所以我地的pass係完全抵哂架!
成個航程需時45分鐘,係船內仲有小食舖,影完相可以坐下休息下
架船好有特色,推薦大家都去坐下



第三站:天保山Market place - 美食橫丁

海港旁的Shopping mall,入面的舖頭好多手信買,我地差D行到忘記時間
仲有好多特色美色,玩2小時都得啊



第四站:關西機場取租車
由於前一個景點玩得太耐,我地立刻用最快速度坐地鐵番大阪JR車站,取行李後,再乘JR到關西機場,時間剛剛好!
我地今次係Time Car Rental (http://www2.tocoo.jp) 租車..
1.記得問清楚個GPS點用,同D制點用
2.架車有無花
3.他們會俾個file你,入面寫明回程的電話號碼,最近油站的電話號碼等等。
 
依家GPS只需輸入景點的電話號碼,這個都係最方便的方法,大家出發前記得查清楚D電話號碼了
4.還有GPS set語言時,記得set日文,方便大家睇啊 ~~

20130601_171445


第五站:Tore Tore 市場
(www.toretore.com)
即刻取車出發到和歌山Tore Tore 市場,駕車的感覺真的超級好,又舒服,又方便,只不過忘記帶CD,乘車時有D悶,下次一定要記得啊!
由機場駕車大約1小時40分鐘,就到左Tore Tore 市場,準備食魚生



第六站:酒店 -ホテル三楽荘 (http://www.sanrakuso.co.jp/index.html)
今次來白濱就選左三楽荘這間溫泉酒店,環境舒適,有溫泉,可惜無露天風呂,服務與食物都一流架,我地個package包了早晚餐,有成12道菜,晚晚都唔同架,好正啊………..房內有Toliet同BAthroom架,不想去公共浴場就可以留房沖


今日晚餐:12道菜~~ Yummy




第七站:白浪浜沙灘 -玩煙花

白浪浜沙灘盡頭,有足湯浸


晚飯後,我地就行出對面白浪浜沙灘,準備玩煙花,幾浪漫!

沒有留言:

張貼留言